Rühmatöömõtted

Tehnoloogia kehakultuuris


Kehakultuuri ja üldse bioloogia teema on mulle väga huvitav, seega sukeldusin põnevusega antud artiklisse ja ei pidanud pettuma. Leidsin enda jaoks üsna palju uut infot. Näiteks on väga huvitav kuidas südamelöögisageduse variaablus toimib ja milleks ta hea on. Vereanalüüside juures oleks võinud ehk olla rohkem juttu sellest, kuidas automaatne vereanalüüsi süsteem töötab ja kas on ainult eelised inimtööjõuga võrreldes või esineb ka puuduseid. Proteeside osa on põnev, eriti see, kuidas neid juhitakse.

Töö kõige põnevam osa oli minu jaoks tuleviku osa. Kuigi ma ei ole seni kunagi aktiivsusmonitoridest või spordikelladest puudust tundnud, siis näiteks nutikas sõrmus pani mind mõtlema, et äkki tõesti? See on esteetiline ning ei sega. UV sensoritega riided kõlavad kui huvitav lahendus, kuid võib arvata, et tegemist ei ole odavate toodetega, seega kui inimene soovib end UV kiirguse eest kaitsta, oleks tal mõistlik lihtsalt kreeme kasutada ning selle kihti aeg-ajalt uuendada. Tahaks täitsa teada, kui edukas taoline toode turul on.

Ma ise küll ei ole arvutimängude mängija, kuid kui VR-mängud on laiemalt ja viisaka tasu eest saadaval, siis see on küll midagi, mis isegi mind tõmbaks. Väga lahe.

Üldjoones on artikkel huvitavalt ning piisava põhjalikkusega kirjutatud ja katab isegi enamaid aspekte kui ma oleksin oodanud. Kindlasti saaks töö elementidesse rohkem süveneda ning neid veelgi täpsemalt katta, kuid usun, et antud otstarbeks on tehtu täiesti piisav.

Viited võiksid olla organiseeritud tähestikulises järjestuses, ning ainus asi, mis mind tegelikult häiris oli see, artikli esimeses pooles mitu kohta mida mu grammatikanatsi hing ihkab parandada.

Tubli :)

 

Kriitikaobjekt:

https://wiki.itcollege.ee/index.php/Tehnoloogia_kehakultuuris#cite_note-20

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Raamatumõtted - Neuromancer

Nädal 12. Kasutatavus veebis